Przejdź do:

Dzisiaj jest środa, 30 września 2020

Klubowicze online:
754

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek FTB.pl Club Music vol.1

martus20b Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#106

23 lutego 2006, godz. 13:32

super na pewno ją kupie!tylko ile za nią

anksunamu Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#107

23 lutego 2006, godz. 13:43

Tracklista to kicha sama komercja a wszystkie kawałki juz sie dawno osłuchały

<<Finding Neverland>>

dyslekcja wymaga wyrozumiałości

asikus Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#108

23 lutego 2006, godz. 15:55

ale shit na tej plycie jest...
tylko c-boola brakuje, chyba ze jast a mi gdzies umknal...
Buuu... nieladnie...

God... Bring me back to Birmingham
Hardcore till I die
6th of March HTID @ Custard Fartory

*Madz!a* Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#109

23 lutego 2006, godz. 16:51

jaka bedzie ta cena ? bo cos nie moge sie doczytac :]

pHiL* Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#110

23 lutego 2006, godz. 18:42

około 20 zł

Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acid !

RobiX Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#111

23 lutego 2006, godz. 23:38

Zgadza się, komercha totalna, poszli na łatwizne, wiadomo że nie zbija się kasy na utworkach mało znanych wykonawców tylko na wysłodzonych ogólnie oklepanych shitach... eeeh, wybijam stąd, bo widzę że tu niedługo scena discopolowa się zrobi :\ Składanka-Kibel i tyle.

Dj Chemic Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#112

23 lutego 2006, godz. 23:59

ja tego nie kupie

TranceAtlantic

Mops24 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#113

24 lutego 2006, godz. 20:14

cena płytki jest w sam raz...... wiec trzeba ja mieć...... kupuje...... ;]

Mops...

Edwin Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#114

24 lutego 2006, godz. 22:19

A wiecie co drodzy klubowicze którzy sami nie wiedzą czego chcą? ***ie mnie czy komercha czy nie. ***ie mnie czy stare czy nie... Ważne że... chociaz raz nieściągane z netu i kupione w oryginale za tanie własne pieniądze. Ankusamu, Asikus, DJ Robix... Biedzicie jak stare panny... TYLE

www.facebook.com/EdwinOpole

Infected Mind Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#115

24 lutego 2006, godz. 22:47

charlie19, jak Ci zależy na oryginalnych CD, to kupuj w tesco.

Slave Of Electronic Wave - Release Me From Deaf Love...

fikusek Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#116

25 lutego 2006, godz. 13:40

A jaka jest ta cena bo nie moge jej znaleźć

Yomas Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#117

25 lutego 2006, godz. 15:45

no prosze ... dorobili sie nawet wlasnej plyty

www.patrolowcy.pl - Blogujemy

TuLeK Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#118

25 lutego 2006, godz. 16:52

Bez kitu cena dobra .. tyle powinny wszystkie płyty na rynku stać bynajmniej osłabiło by to piractwo

Dj_Sidic Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#119

25 lutego 2006, godz. 19:46

Tracklista jak dla mnie-super Biore ta plyte

Żaden narkotyk,żadna kobieta, tylko muzyka zmienia człowieka

eXtatic Klubowicz offline...
VIP

offline
#120

25 lutego 2006, godz. 20:25

co do ceny to faktycznie - jest niezle ... choc okladka fajna, plytki nie kupie - szkoda zeby lezala u mnie pod biurkiem (nie dla mnie takie klimaty), gdy ktos inny bedzie mogl sie nia cieszyc ... ... ach te moje dobre serduszko

[www.sd.4.pl] [www.myspace.com/sonicdivision]
[www.beatport.com/artists/Sonic+Division]

106 - 120/146 |