Przejdź do:

Dzisiaj jest środa, 30 września 2020

Klubowicze online:
721

Forum

Muzyka klubowa

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Blank & Jones - Catch

ChrisS Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#16

22 marca 2006, godz. 16:21

oryginal autorstwa Kosheen 1000000 razy lepszy... takich kawalkow sie nie przerabia a juz na pewno nie w taki sposob... jak juz przerabiac to tak zeby nowa wersja byla lepsza od oryginalu...

trancemorpher: to Ty jestes modem na TM? czy tylko zbieznosc nickow?

K.A.C.Z.Y. Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#17

22 marca 2006, godz. 16:22

Jak zwasze zadania sa podzielone ale trzeba przyznac ze B&J są wielcy i sporo zrobili dla muzyki

hanysz Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#18

22 marca 2006, godz. 17:08

no ogolnie w oryginalnej wersji nuta jest o wiele lepsza . . . chociaz te mixy tez sa niczego sobie =P hehe . . : : : B & J : : : . .

C4rysa1is Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#19

22 marca 2006, godz. 17:10

Po pierwszy pierwszy kwartał jeszcze nie minął więc nie wiem czmu tak piszesz
(kwartał to 3 miesiące tzn 1/4 z całego roku dla nie wtajemniczony -.-')

"po za tym są to jakies sprzecznosci w temacie obok pisze że singiel ukaże sie na poczatku kwietnia " j/w ten art chyba przygotowany na dzien ukazania się płyty.

Music is my language

http://www.zaan.yoyo.pl/index.php <--- Moja stronka

djclever Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#20

22 marca 2006, godz. 17:41

"O mały włos nie wystšpiliby też we Wrocławiu na nagle odwołanym festiwalu Nature One. "
Byli juz we Wrocku w Metropolis...
A kawalek sredni

Expander - No More OUT NOW on "Krist Van D & Friends Compilations"
Krist Van D - Obsessione (Expander Remix) comming soon
Daft Punk - Technologic (Expander Remix) http://www.ftb.pl/temat.asp?l=1&tid=32161
Dave 202 - Devil In Me Expander Remix http://www.ftb.pl/temat.asp?l=1&tid=32458

monjah Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#21

22 marca 2006, godz. 19:55

... przesłuchałam 3 wersje utworku i jak dla mnie żadna rewelacja... moze bez tego vokalu byłyby lepsze:// ...

Hris Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#22

22 marca 2006, godz. 20:23

Wersja Corstena jest nawet ciekawa :] A jaka jest wersja B & J t onapiszę kiedy przesłucham

Tomassino Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#23

22 marca 2006, godz. 21:46

No ja juz tego singielka slyszalem wczoraj wieczorkiem
Szczegolnie polecam remix Martina Roth'a

Just follow this sentence: >Music Defeats Time

Tomassino Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#24

23 marca 2006, godz. 01:47

Popieram kolege w 100%

Just follow this sentence: >Music Defeats Time

Skydriver Klubowicz offline...
VIP

offline
#25

23 marca 2006, godz. 13:03

singiel jak na ich mozliwosci i poprzednie osiagniecia sredni,oryginal duzo lepszy, zgadzam sie z restza ze wersja rotha najlepsza

Martunia Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#26

23 marca 2006, godz. 17:03

wyj±tkowy gniot

Żurek Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#27

23 marca 2006, godz. 22:11

Trzeba będzie to sprawdzić. Myślę, że któraś wersja napewno mi przypadnie do gustu. W końcu to są Blanki

Sheila Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#28

25 marca 2006, godz. 14:45

A mi się podoba, na pewno jest dużo lepszy od Revealed. Zresztą wszystkie ich kawałki maja to coś, co przyciąga moja uwagę

dj2kay Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#29

27 marca 2006, godz. 09:54

Ciekawa propozycja na wiosne...club i martin roth remix mega

maciek512 Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#30

28 marca 2006, godz. 19:41

spoko ale wersja progresive to totalna porazka

16 - 30/44 |