Przejdź do:

Dzisiaj jest środa, 5 sierpnia 2020

Klubowicze online:
718

Forum

Strefa dj-ów i producentów

Kompendium wiedzy

powiadamiaj o nowych odpowiedziach dodaj temat do zakładek Polecane wtyczki - instrumenty VSTi / DXi

Kasjan Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#31

5 marca 2004, godz. 15:46

Cj Qual - wez zainstaluj / rozpakuj to do folderu plugins w folderze FL. nastepnie uruchom program i Channels -> Add one -> more . Na samym dole masz przycisk nacisnij go i fast scan. Na liscie pojawi Ci sie superwave - zaznacz go i znowu przycisk na dole tylko ze druga opcja Wyskoczy zapewne 2 razy komunikat. i juz masz wtyczke zaladowana w programie Teraz bierzesz channel -> add one -> Superwavep8 . Pokazuje Ci nowy sampler z ladnym pulpitem podstawowe dzwieki masz takimi strzalkami kolo X. Ustawiasz jakis sobie i regulujesz do potrzeb wlasnych wszystko wedle gustu , uznania , przeznaczenia :]] Hmmm dzwieki potem mozesz jeszcze efektowac w mixerze Ale no to juz dalsza sprawa , wiec jak jakis problem napewno Ci ktos pomoze :]] Ale zeby dodac wtyczki musisz tak robic za kazdym razem(z nowa wtyczka) Pozdro i milej pracy

www.pkaudi.pl

BaseBall Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#32

7 marca 2004, godz. 01:49

Kochani ja mam problem z uruchomieniem tego w FL...Instaluje i jest w ProgramFilesach ale nie ma go w FL kopiowalem pliki dll do plugins w FL i nie dziala...moze coś źle robie...Help Plik w załączniku...Yamaha Vocal Rack to jest nazwa pluginu...Dodalem normalnie spakowaną instalke....
EDIT

Załączniki:

Yamaha Vocal Rack Vst Plugin [123]

Kasjan Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#33

7 marca 2004, godz. 21:34

BaseBall a odrazu do plugins sprobuj wrzucic do folderu VST i wtedy zeby wykrylo :] Jesli to sa same dll-e to tak. Chyba ze to trzeba zainstalowac i stworzy wlasny katalog - jesli tak to styknie sam folder plugins :]

www.pkaudi.pl

dj ralf Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#34

8 marca 2004, godz. 08:14

a ja mam jeszcze takie pytanko ma ktos moze linki do takich wtyczek jak synth 1 albino czy wspomniany base audio realization poszukuje tez wtyczki super wave i vengard cos tam tak poza tym reszte z tych wtyczek ktore tutaj wymieniliscie juz posiadam

przeczytaj zanim do mnie napiszesz!
www.zanim.napiszesz.prv.pl
prawdziwy producent, to ten który tworzy muzykę z pasją a nie nazywa się k and r

DJDOMM Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#35

8 marca 2004, godz. 11:53

panowie idealna wtyczka do BASSOW oprocz vstaiona i bass station

Kasjan Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#36

8 marca 2004, godz. 23:01

Dj Rafl hmm strone wczesniej masz chyba link do Superwavep8 :]] na stronke i download :]
Hmm wlasnie a wie ktos skad mozna sciagnac to (v-station albo bass station) ? bo kaazy , imesha nie uzywam , a na dc tego nie moge znalesc hmmm a uczyc sie na boobasie to tak naucze ale lepsze dzwieki bassowe tworzyc w innych wtykach trudniej

www.pkaudi.pl

dj ralf Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#37

9 marca 2004, godz. 00:17

hmm jesli nie z kazy ani z innego proksa to wiem ze to jest na jakiejs ruskiej stronie z tamtad to zciaglem v-station i base station razem z keygenami

przeczytaj zanim do mnie napiszesz!
www.zanim.napiszesz.prv.pl
prawdziwy producent, to ten który tworzy muzykę z pasją a nie nazywa się k and r

Kasjan Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#38

9 marca 2004, godz. 20:19

hmmm jakbys znalazl znowu ta strone to zarzuc linkiem ;]] nawet na prv msg :]]

www.pkaudi.pl

cichy Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#39

10 marca 2004, godz. 00:59

Bardzo wdzieczny bede rowniez za linka, do V-station lub b-s...

Na wszelki wypadek podaje swoj GG: 5272864

Pozdro.

7

Sputnik Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#40

10 marca 2004, godz. 09:43

kasjan wejdz na hub: audiomediaz.no-ip.org

No more "***a"- go back to reality!

Kasjan Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#41

10 marca 2004, godz. 13:41

Dzieki sputnik za namiary :]]

Dj Ralf chyba znalalezion zostala ta stronka o ktorej mowiles :]] dorzucam link do zalacznika .... Duzo ciekawych rzeczy tam jest ;]]

Załączniki:

Dobra Ruska stronka o FL :] [294]

www.pkaudi.pl

Technorocker Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#42

10 marca 2004, godz. 21:50

audiomediaz.no-ip.org <- Sputnik a jaki jest login i password do tego huba ?!

LeWy Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#43

7 kwietnia 2004, godz. 09:15

Hm scotty, chciałbyś vst Virus Indigo i Clavii Nordlead 2? hehe to są już syntezatory sprzętowe

Deliano Carl Klubowicz offline...
złoty klubowicz

offline
#44

9 kwietnia 2004, godz. 11:55

nie nie nie najlepszą wtyczką która wymiata jest po prostu Vanguard 3 oscyllatory, masa efektów Delay, Reeverb, LFO, Filter itp, można zrobić masę bassów, Leadów, Arpeggio, Stringów, , Padów oraz nawet Kick i wiele wiele innych rzeczy po prostu jest najlepsza
Pozdro

http://www.ftb.pl/dj.asp?id=1723 ... ranking ftb
www.myspace.com/delianocarl
coraz więcej kozaków i frajerów na tym forum ;]

LeWy Klubowicz offline...
klubowicz

offline
#45

9 kwietnia 2004, godz. 15:10

Kick w vanguardzie?

31 - 45/282 |